Pust Frisører er en frisørsalong bestående av 3 selvstendige frisører.
Pust frisører har i tillegg egen negl-salong og fotterapeut
Etablert i 2011
Vært på Jarlsø de siste 3 årene
Pust frisører startet sitt eventyr for 11 år siden og flyttet inn i nye lokaler på Jarlsø for 3 år siden.
Visjonen til Pust frisør og velværesenter er enkel.
– Vi skal skape de gode opplevelsene hver gang.
Pust, så ordner vi resten!
Pust frisør og velværesenter er er et felleskap bestående av 3 frisører og en fotterapaut. Lokalene til felleskapet er i det gamle støperiet på Jarlsø.
– Her er det en atmosfere med nytt og moderne, sammenblandet med lange tradisjoner samt en bygning og et sted med lang historie. Slikt blir det god stemning av.
Monica forteller oss at ca 1/4 av kundene er lokale fra øya, mens resten kommer fra områdene rundt. Med god service og i et lokalet med både stemning og historie, forstår vi godt verdien av å velge Pust Frisører som sin favoritt frisør, selv om det innebærer å måtte reise et lite stykke.
Vårt mål og leverregel er fornøyde kunder.
Pust Frisør og velværesenter skiller seg ut ved at alle frisørerene er selvstendige næringsdrivende, samtidig som det fremstår som en samlet enhet utad. Det krever kreative løsninger for å kunne levere som en samlet enhet.
Vi har en kasse, og vi har alle våre egne brukere som gjør at hver av oss slår inn salget under eget organisasjonsnummer, samtidig som vi bruker samme kasse og betalingsterminal.
Monica har mer enn 30 års erfaring og Marianne har er enn 16 års erfaring fra frisørbransjen. Kundene vi møter under vårt besøk viser at de er tydelig fornøyd med servicen og erfaringen som disse damene kan stille opp med. For damene på Jarlsø er det opplevelsen som selges vel så mye som tjenesten. Pris er underdannig, og vi ligger prismessig i nedre del av toppsjiktet.
Monica trekker frem at hun fikk forklart i sine første møter med Driftsikker Kommunikasjon at «Det er vårt ansvar at alt fungerer til enhver tid». Det har de holdt, og vi føler oss veldig trygge på løsningen vi har fra Driftsikker Kommunikasjon. Det handler om å få rask hjelp og god opplæring, uten at dette koster mer enn det smaker. Monica trekker også frem Helge Andresen, Teknisk leder i Driftsikker Kommunikasjon som kommer personlig innom salongen om det er noe, uansett tid og daglig leder i Driftsikker Kommunikasjon, Per Joar Lorvik, som selv benytter seg av salongens frisører. Vi vil også trekke frem atopplæring handler om å være tålmodig og hjelpe på riktig måte. Her trekkes igjenn Helge frem.
Vårt totalintrykk er at Driftsikker Kommunikasjon tar godt vare på kundene sine, og vi som kunde føler oss trygge.
[codebean_icon_list_item icon=»ti-time» icon_size=»15″ icon_color=»#ffffff» title=»Man – Fre 08:00-16:00″ title_size=»12″ title_color=»#ffffff» space_title_and_icon=»5″ margin_bottom=»»]