Alternativ 1= Send melding via vår hjemmeside www.driftsikker.no/skjema
Alternativ 2= Send E-post til kundeservice@driftsikker.no
• NB! = Beskriv i stikkord hva du ønsker av oss på support
Nettbutikk = Alle spørsmål – support/service skal sendes på E- post, ikke telefon/SMS.
• Vennligst ikke send E-post/SMS eller ring direkte til våre medarbeidere.
• Alle som betjener brukerstøtte/support prioriterer å plukke oppgaver som ligger på kundeservice sin E-post.
Konsulentvirksomhet som vil bli fakturert etter gjeldende timesatser er:
• Leveranse fra 3. part
• Tilleggstjenester i PCK
• Nettbutikktjenester som ikke er avtalt
• Opplæring utenom inngåtte leveringsavtale
Pris forespørsel og timeforbruk på nettbutikktjenester og utviklingstjenester skalrettes til teknisk leder Helge Andresen, ikke til utviklere/programmere.

Covid – 19 er en utfordring for oss alle.Vi ber om forståelse for at det kan være noe ventetid, men vi svarer dere så raskt som vi kan. Vi i DSK AS jobber fra flere lokasjoner/hjemmekontor.